۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

ارتباط یوزر فرندلی بودن وب سایت در فروش آنلاین بخش 4

تاثیر کاربرپسندی وب سایت در بازاریابی آنلاین بخش 4

رنگ آمیزی مناسب
وجود رنگ های مناسب در صفحاتتان نیز باعث افزایش کاربرپسندی سایت شما خواهد شد . فرض کنید وب سایت شما دارای بک گراندی مشکی و فونتی زرد میباشد ، در چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند دقیقه در وب سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی پایگاه خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم بازدیدکننده را خسته نمیکند ، این مسئله در مقدار ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار تاثیرگذار میباشد .

ایجاد بخش نظرات در وب سایت
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و تحلیل نظرات آنها تمامی کاستی های سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، سایت خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن آدرس های سایت
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه کاربرپسندی سایت شما ، سالم بودن لینک های صفحاتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا دکمه های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این لینک را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی آدرس شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد نمود .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

آموزش تعمیرات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر