۱۳۹۵ خرداد ۱۰, دوشنبه

تکنیک هایی درباره جراحی دماغ غضروفی

عنوان: شیوه هایی برای افزایش زیبایی  و شیک شدن با کاشت مو

این مقاله در مورد عمل بینی می باشد.

جراحی زیبایی از جمله پر مخاطب ترین جراحی ها به شمار میروند و انواع مختلفی دارند . شاید این روزها شما نیز تصمیم به انجام جراحی زیبایی گرفته اید پس بهتر است با انواع متنوع جراحی زیبایی آشنا شوید.
تب زیبایی های تصنعی معضلی است که اپیدمی آن خانم های ایرانی به خصوص قشر مرفه تر را فرا گرفته. از این رو برآن شدیم اطلاعات مختصری درباره انواع جراحی های زیبایی در اختیار شما قرار دهیم.

عمل جراحي زيبايي پلک ها
از نظر زيباشناسي ، چشمها مهمترين جزء صورت هستند . چشمها نشاندهندهً سن فرد ومنعکس کننده حالت هيجاني و خلقي وي هستند و متاسفانه چشمها و پلکها زودتر از ساير اجزاي بدن علائم پيري را نشان ميدهند .

 عمل جراحي پلاستيک پلکها که اصطلاحا بلفاروپلاستي ناميده ميشود . براي برداشتن پف پلکها ، اصلاح افتادگي پلک و برداشتن پوست اضافي آنها طراحي شده است هرچند که ممکن است مقداري از چين و چروکهاي سطحي پلک را نيزکمتر نمايد . بايد توجه داشت که با اين عمل سياهي دور چشمها برطرف نميشود و همچنين اين عمل کمکي به کساني که تورم پلکهايشان بدليل بيماريهاي متابوليکي است نميکند ( مثل تورم پلک ناشي از پرکاري تيروئيد ) . در اين عمل ميتوان پلکهاي فوقاني و تحتاني رابطور مجزا يا همزمان مورد عمل قرار داد .

ليفت ابرو و پيشاني

با افزايش سن و در اثر استرسهاي مداوم زندگي علائم پيري به تدريج در صورت ظاهر ميشوند. اين علائم در يک سوم فوقاني صورت که شامل پلکها ، ابروو و پيشاني است زودتر از ساير قسمت هاي صورت بروز پيدا ميکنند . ظهور اين علائم در يک سوم فوقاني صورت به شکل پيدايش چين و چروک پيشاني ، افتادگي ابروها و افتادگي پلک ها است که بيشتر از جنبه زيبايي قابل توجه است اما در مواردي که افتادگي ابرو وپلک ها زياد باشد مي تواند فيلد بينائي را نيز محدود نمايد .

اعمال جراحي متعددي براي بالا بردن ابرو و پيشاني و براي برطرف کردن نگرانيهاي فوق الذکر طراحي شده اند . البته با تزريق بوتوکس يا dysport ميتوان بدون جراحي و به طور موقت چين و چروک هاي پيشاني را برطرف کرد، ضمن اينکه اين کار باعث بالارفتن گوشه هاي ابروها نيز مي شود . کشيدن پوست صورت

اين روش جراحي، براي جوان‌تر شدن و نرم‌تر شدن پوست صورت استفاده مي شود.با ايجاد برش در طراف گوش، پوست اضافي صورت برداشته مي شود و عضلات صورت دستکاري مي شوند تا سفت گردند.

به ندرت، خطراتي همچون عفونت و آسيب به بافت هاي زيرين ممکن است پيش آيد.اين روش جراحي داراي برگشت کمتري نسبت به تزريق بوتاکس و يا ليزردرماني است.


ليزر پوست

ليزر پوست با استفاده از پرتوهاي شديد و تبخير سطحي، سلول هاي پوست را از بين مي برند.همانطور که لايه هاي بيروني پوست برداشته مي شود، چين وچروک و لکه هاي پوستي ناپديد مي شوند.

روش ليزر براي پوست هايي که در اثر نور آفتاب آسيب ديده اند و جاي آکنه موثر است. بيشتر مردان و تعدادي از زنان دچار درجات مختلفي از کاهش مو مي باشند. معمولا موهاي ضخيم در اطراف و پشت سر باقي مي مانند. جراح براي کاشت مو، مقدار کمي از اين موها را به قسمت هاي طاس و کم مو، انتقال مي دهد.

   در این مقاله نکاتی در مورد کاشت مو گفته شده است.











هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر